Croc 2, Boxed PlayStation 1 (használt)
Elérhetőség: | Külső raktáron |
Szállítási idő: Külső raktáron lévő termékeknél 10-18 munkanap | |
Szállítási díj: | 1.390 Ft |
|
Leírás
Az eredeti Croc a maga korában grafikailag lenyűgöző volt, mert megmutatta, hogy a PlayStationön is lehetségesek a zökkenőmentes 3D-s platformvilágok (amit egy évvel később a Spyro sokkal nagyobb mértékben tett meg). Úgy tűnt, hogy minden eleme megvolt ahhoz, hogy nagyszerű cím legyen: egy aranyos kabala, rengeteg különböző mozdulattal, és az összes nagy platformjátékból származó elemekkel. De két végzetes hiba ledöntötte a lábáról: A játékmenet ismétlődő volt, a kameravezérlés hiánya pedig számos frusztráló, olcsó halálesethez vezetett.
A folytatásban azonban már nem kell szintről szintre végigküzdeni magunkat a pontosan ugyanazzal a céllal ("Free the Gobbos"). Valójában már nincsenek is szintek, legalábbis nem lineáris értelemben. Most már központi területekre lépsz be, ahol küldetéseket fogadsz el a sírós Gobbo barátaidtól.
A játék főbb jellemzői
- Sajnos a Croc 2 még mindig azt a kamerarendszert használja, mint az első játék. Ahelyett, hogy az L2 és R2 gombok segítségével tudnánk a perspektívát jobbra és balra váltani (mint Spyro, Gex és Kain esetében), a kamera végül is azt az irányt veszi fel, amerre a karakter néz.
- Mivel Croc általában tesz néhány lépést, amikor megfordul, gyakran találod magad egy szikláról vagy platformról lefelé, amikor megpróbálsz felállni egy ugráshoz.
- Ez aligha ideális rendszer egy sor összeomló platformon való átugráshoz - hacsak nem sorakoznak kényelmesen egymás után. A Croc 2-ben túl könnyű meghalni, talán még könnyebben, mint az eredetiben.
- A perspektívaproblémák miatt mindenhol olcsó halálokok vannak, valamint az a tény, hogy túl kevés az egészségügyi power-up (vagy szív).
További részek
Croc Legend of the Gobbos Mint
Croc Legend of the Gobbos Platinum Edition