King Of Fighters XII Xbox 360 (használt)
Eredeti, ellenőrzött minőségű Xbox 360 King Of Fighters XII játékszoftver | |
Elérhetőség: | Külső raktáron |
Szállítási idő: Külső raktáron lévő termékeknél 10-18 munkanap | |
Szállítási díj: | 1.390 Ft |
|
Leírás
A játékvilág legelismertebb 3 a 3 elleni harc franchise-a 15. évfordulóját ünnepli az eddigi legambiciózusabb bejegyzéssel: a King of Fighter XII-vel. A több mint 22 gyönyörűen kézzel rajzolt 2D-s karaktert összegyűjtő The King of Fighters XII az SNK történelméből, a The King of Fighters XII azt ígéri, hogy megfelel a next-gen konzoltulajdonosok elvárásainak: lenyűgöző játékmenet, nagy felbontású grafika és a legjobb az egészben... intenzív harc!
Játékmenet
A King of Fighters XII egy tiszta arcade verekedős játék. Mint a franchise néhány más kiadása, ez sem tartalmaz történetet, ehelyett a jól bevált 3 a 3 elleni, öt körös csapatharc játékmechanikára koncentrál. A történet hiánya messze nem hátrány, hanem a harci mechanikába játszik bele, mivel megszünteti az uralkodó történethez kapcsolódó hivatalos csapatokat, ami a korábbi kiadásokban veszélyeztette a csapatba felvehető karaktereket. Emellett a játék új harci elemeket is tartalmaz, köztük a "Critical Counter" rendszert, amely további összekapcsolt támadások és befejező mozdulatok lehetőségét nyitja meg, amikor a játékosok hatékony ellenütéseket mérnek az ellenfél támadását követően, valamint a "Clash Timing"-et, amely egy olyan töréshatás a küzdelem során, amely szétválasztja a harcosokat, ha pontosan ugyanakkor mérnek ütéseket egymásra.
A játék főbb jellemzői
-
Több mint 20 játszható harcos a The King of Fighters franchise történetéből, kifejezetten Next-Gen konzolokra átdolgozva, köztük a konzol exkluzív karakterek, Mature és Elizabeth Blantorche.
-
Klasszikus The King of Fighters 3 a 3 elleni csapatharc, amely mostantól lehetővé teszi, hogy tetszőleges karakterekből álló csapatot hozz létre.
-
A "Critical Counter" rendszer, amely további összekapcsolt támadások és befejező mozdulatok lehetőségét nyitja meg, amikor a játékosok hatékony ellenütéseket mérnek az ellenfél támadására válaszul.
-
"Clash Timing" töréshatás, amely szétválasztja azokat a harcosokat, akik pontosan ugyanabban az időben mérnek ütéseket egymásra.
-
Visszatérés a sorozat szokásos négygombos elrendezéséhez, amellyel a játékosok nemcsak támadni tudnak, hanem könnyebben tudnak szökdécselni, hátrálni és gurulásokat végrehajtani, miközben kitérnek.